Jag vet!


Kommentarer
Caedus

Det känner jag igen helt och hållet.

Känner likadant precis på samma sätt angående mitt X. Dock har jag nu brutit kontakten med henne det var lika bra.



Men jag förstår fullkomligt dig känsla.

Bara att hänga kvar där och försöka tänka på något annat, göra något annat, aktivera sig så de där tankarna inte kommer farande.



Sköt om dig

2011-05-02 @ 07:49:54
Caedus

Att sakan och tänka på sitt ex gör man ofta tror jag, ibland dyker det upp tanakr om hur bra llt var och det vill man ha tillbaka. Man får bar försöka förtränga det.

Jag kom fram till att genom att säga upp all bektanskap och raderat alla former av kontakt uppgifter och jag kunnat gå vidare.

Och träffa på exet, nje fan det vill jag verkligen inte på något sätt, blir bara förbannad.



Men vi är väll olika hur man hanterar sådanna situationer kanske.

2011-05-06 @ 09:18:25 | http://caedus.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback