Kan det inte bara vara över nu?


Kommentarer
Johanna

Man kanske inte heller ska bli för nojjig det är ju faktiskt oxå så att förr tänkte man inte alls på samma sätt om just detta, jag lekte med plastsaker när jag var liten, och då var inte allergier och sånt alls så utbrett som det är idag. Inte för nojjig bara använda sunt förnuft tror jag på ;)

2011-04-13 @ 18:37:22 | http://joelsmamma.blogg.se/
Marie

Jag tänker på det varje dag. såg på nyhetsmorgon för kanske ett år sedan, då dom pratade om just det du tar upp. Och coktaileffekten..en kemikalie i låg dos är ju inte så farligt..anser dom som utvecklar dessa..men lite i varje sak..blir en väldigt massa...

2011-04-13 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback