Den stora frestelsen


Kommentarer
Moa

Men...måste man hoppa i säng med en snubbe bara för att han skriver på msn eller ringer? Kan det inte bara få vara vad det är? Fattar inte grejen med att det ska vara påfrestande, känns mer som det är du som bygger upp hjärnspöken kring det hela.

2011-06-16 @ 13:07:49
Cissi

Hur ska jag förklara det? det har inte bara med sex att göra..ibland kan längtan vara så stor efter bara lite närhet och om man då får erbjudande så kan det vara svårt att stå emot. Anledningen till det här inlägget, som min äldre vänner vet, är att jag nästan alltid förr föll för frestelsen. Så det här inlägget kan man säga är en klapp på axeln för mig själv för att jag lyckas motstå frestelserna. Och nej självklart betyder det inte alltid att killen som hör av sig vill ha något intimt, men dessa personer känner jag! Förutom den sista dårå men det var rätt tydligt vad han ville när jag träffade honom sist.

2011-06-16 @ 13:56:17 | http://femmeadorable.blogg.se/
Moa

Jaha okej, då förstår jag :)

En fråga bara, när du som du beskriver det själv inte kan stå emot lite närhet, händer det ofta att du ångrar dig efteråt?

//Moa

2011-06-18 @ 17:11:51
Cissi

Inte så mycket förr, men nu tror jag att jag skulle göra det. Det är därför jag oftast motstår frestelsen, jag måste tänka lite längre än ett steg :)

2011-06-19 @ 12:56:05 | http://femmeadorable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback