varför jag tror att han kan vara desperat...


Kommentarer
Thette

jag tänker inte "försvara" honom nu, men du sa att han bodde i England, och där är det ju så att man kallar folk för såna saker, alltså My baby, my love osv. Även om man inte är "kär" än. Hoppas du förstår vad jag menar :-)

2011-05-06 @ 11:40:53
Bodypalace

haha helt klart desperat! :P

2011-05-06 @ 12:47:10 | http://bodypalace.blogspot.com
Moa

Nu har du visserligen sagt att du "lagt ner" honom men jag vill ändå kommentera...

Vad gjorde du när han ville hålla din hand och, som du säger "höll om dig som om ni var kära"? Mötte du hans sätt eller avvisade du?

Sen måste jag hålla med Thette, det ligger kanske inte så mycket i hur han uttrycker sig då det är "vardag" i London.

Till sist, har han sagt att han vill ha sex barn? Eller är det något du tar för givet eftersom han är av en annan kultur?

2011-05-09 @ 14:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback